Weer gezeur over zwarte Piet, nu weer in NRC

Weer gezeur over zwarte PIet nu weer in NRC

Lieve kinderen

Stop het gehannes met oorbellen en gestifte lippen! We moeten de kleurenpiet invoeren. Zonder referendum, zonder de ‘volksstem’ te laten gelden.

Laten we het Sinterklaasfeest niet minder commercieel begrijpen dan het is

Ik weet dat ik belerend klink.

Laatst trok ik thuis het halve onderraam los, een afgescheurd kozijn als wrakhout in mijn armen. Ik gaf schoorvoetend toe dat het rot al tijden aan het groeien was. Mijn vader – opgetrommeld als crisisdienst – verzuchtte: „Kun je dan helemaal niet vooruitdenken?” Ik had bij het eerste beetje lek natuurlijk al alarm moeten slaan.
http://www.nrc.nl/simone/2013/11/15/lieve-kinderen/

Dat de NRC bijna alle actuele linkse thema’s omarmt wist ik , partijblad van Groen Links, sommige dingen mee eens zoals het ontbossen regenwouden tegen gaan, zwarte PIet is een vijand van de linkse media geworden, dus de volle aanval op nu weer.
Schei ermee uit linkse parochie blaadjes, het gaat alleen maar om een kinderfeest ,

Leave a Reply

