Wie wil er nog een pak papier in de bus bedrukt met inkt ? (de krant)

Wie wil er nog een pak papier in de bus bedrukt met inkt ?  (de krant)

De krant in de bus, een bundel papier bedrukt met inkt, vieze handen, vol met nieuws dat al oud is als het van de drukpers komt, heeft zijn langste tijd gehad. Zoals alles veranderd zal ook dit veranderen, we hebben ook de gebreide onderbroek niet meer en de trekschuit en de stoomlocomotief.
Ik lees al 9 jaar de krant via het net, beter gezegd de kranten, want de NL pers maakt er slechts deel van uit. (zonder een abonnement op welke krant dan ook)
Ja maar zo mis je ………..hoor ik nu al zeggen, mag u invullen wat ik dan mis, success.🙂

(nog een voordeel, lees ik het word D66 kan ik gelijk doorklikken, ik weet dan dat er meestal nonsense volgt na dat woord D66)

Leave a Reply

