COMMENTAAR: Juncker, de Euroleugenaar en antidemocraat

E.J. Bron

Screenshot_27Jean-Claude Juncker en Angela Merkel

(Door: Robert Kern)

Ik maak mij geen illusies meer. Ondanks de stevige protesten van de Britse premier Cameron en Hongaarse premier Orbán. De nieuwe voorzitter van de Europese Commissie wordt de Luxemburgse ex-premier Jean-Claude Juncker. Over de verkiezing van Juncker als voorzitter van de Europese Commissie kan veel of weinig gezegd worden, maar het komt er op neer dat Angela Merkel hem wil en wat de Duitsers willen, dat gebeurt in Europa.

View original post 490 more words

One thought on “COMMENTAAR: Juncker, de Euroleugenaar en antidemocraat

  1. ik ben pro EU naar pro Europa gegaan, economisch samenwerken en euro daar kan ik niet tegen zijn, maar uitverkoop van eigen land aan zoiets vaags als het Europarlement in Brussel waar we als land amper een zeggen in hebben is natuurlijk het laatste wat we als trotse eertijds grote handels (eens waren we de nummer 1) natie moeten willen. Nederland voerde een eigen regie sinds eeuwen, zou het nu zo zijn dat een amateur als Juncker meer te zeggen heeft dan de eigen Premier over ons eigen land, Give me a break ! Wat me jaloers maakt is dat de Britten in 2017 per bindend referendum Mogen zeggen of GB blijft of vertrekt uit de EU, ik weet de uitslag nu al. Juncker is door de Britse regering al afgewezen , de Britten die zo een belangrijke rol hebben gespeeld bij de bevrijding door absoluut tuig van Europa tot 2x toe de laatste 100 jaar zijn natuurlijk niet helemaal gek. Singapore, voorbeeld, de stadstaat draait als een trein, een groot succes, ze zijn daar nergens lid van, hooguit van het eigen gezond verstand, moeten wij ook gaan doen, wat Merkel ook zegt .

    Like

Leave a Reply

